Crowdsoft - Nästa mångdubblare?
Crowdsoft är mycket nära ett kommersiellt genombrott som mycket väl innebär att företaget kan bli höstens stora vinnare på börsen. De som missat den fantastiska uppgången i Eyeonid bör ta en titt på C...
Crowdsoft är mycket nära ett kommersiellt genombrott som mycket väl innebär att företaget kan bli höstens stora vinnare på börsen. De som missat den fantastiska uppgången i Eyeonid bör ta en titt på C...
Efter en sommar som har präglats av börsnedgång, dåligt väder och galenskaper från Koreahalvön är det många som letar efter en investering som förhoppningsvis kan vända den trista utvecklingen. Vi som...
Efter en tung period med förluster och försening av sin senaste robot Evo Cleaner har bolaget äntligen kunnat vända utvecklingen. Med ett resultat i Q2 på 2msek efter skatt och ett bolagsvärde på 30 m...
Potentialen för EyeonID är enorm. På ett års tid kan vi här ha en Tenbagger. Vi kanske pratar om en marknad som om 3-4 år är värd bortåt 100 miljarder/ år.. låt oss säga en marknadsandel på 1% med en...
För ett år sen var The Marketing Group ett hett samtalsämne på börsen. Nu har de hamnat under radarn medan den nya ledningen tagit fram en ny strategi och städat bort allt gammalt skräp med fokus på f...
Taurus Energy presenterade under gårdagen en kort uppdatering med positivt utfall i de industriella tester som pågått sedan i våras hos den amerikanska etanolproducenten Quad samt agrogiganten Syngent...
Tänker fortsätta beskriva spelbolaget Aspire Globals verksamhet. Jag som satt mig in i djupet är enormt förtjust och imponerad av Aspires affärsmodell och affärsidé, jag är övertygad om att Aspire har...
FTR open letter to Nordic Mines shareholders. Öppet brev till Nordic Mines aktieägare.
Ser man senaste årens kraftiga tillväxt bland återvändande spelare och plattformsleverantörer som väljer Aspire Global så har den legat på cirka 40% senaste två åren. Tittar man sedan på de gigantiska...
Dignitana presenterar sin kvartalsrapport idag den 24e augusti och troligtvis är den svagare än Q1 rapporten trots att bolaget ökat intäkterna på sin viktigaste marknad under Q2.