ICA Gruppen – innebär en dålig rapport köpläge?
Ny tekniskt analys på ICA!
Ny tekniskt analys på ICA!
Ambia Trading Group tillhör verkligen gruppen okända bolag med stor potential. Just nu finns flera faktorer som talar för en kommande omvärdering. Bolaget har haft dålig lönsamhet under flera år, men...
Beowulf Mining äger rättigheterna till en av världens största obrutna järnmalmsfyndighet i Kallak ca 4 mil utanför Jokkmokk. Järnmalm av extra hög kvalité för hela 366 miljarder SEK finns i tillgångar...
”Vad händer med Easyfill?” Det är en fråga som jag fått av bekanta som vet om att jag dels ägt aktier i Easyfill sen 2007 men även att jag sprungit på de senaste årens årsstämmor (sen de började hålla...
Finns ett antal intressanta aktier som går under radarn. Abelco Investment Group, Ambia Trading Group och Amhult2 är sådana som har låg värdering och stor potential på både kort och lång sikt. I samtl...
Efter att ha nått kurstoppen på 164,5:- har vi fått se ett kurstapp på omkring 27-28%, sedan en lite upp gång, sedan lite nedgång igen. Aktien har varit väldigt volatil. Frågan är varför? Varför sälje...
Denna blogg handlar om Medirätt. Att enligt väldigt mycket info från engelska aktieproffsforum och Financial Times. Att det generellt är väldigt negativt för småsparare att köpa aktier i bolag som har...
Startklar klinisk studie på Dosell-enheten i samarbete med Apoteket AB. Patent i Europa och USA. Nu laddar Medirätt för marknaden. Är det nu dags för genombrottet?
Vad är bitcoin och kan det vara en bra långsiktig investering?
Distribution över hela världen, fulla orderböcker flera år framåt och en världsunik patentskyddad produkt borgar för låg risk och en strålande kursutveckling.