Axfood AB - Köp
Det finns argument som talar för att det är läge att gå in i Axfood. Vi på Three Investors sätter rekommendation köp.
Det finns argument som talar för att det är läge att gå in i Axfood. Vi på Three Investors sätter rekommendation köp.
Det är sällan man känner att man funnit den där guldklimpen. Efter snart ett års sökande har jag tack vare än vän tro mig hittat den. Efter succén med Eyeonid som jag skrev tidigare är här nästa bolag...
AstraZeneca handlas ned rejält efter Q2-rapporten. Vi på Three Investors har gjort en teknisk analys på aktien och skrivit om hur man ska agera i dagsläget.
Vi på Three Investors har nu gjort vår första fundamentala analys, denna gången analyserar vi Cherry. Senast uppdaterad 16 juli.
Zenergy verkar få sitt stora genombrott denna höst. Spännande.
Jag får många frågor om Probi med rätta, jag har pushat för probiotikacaset och Probi men idag kollapsade aktien efter en förvånansvärt usel rapport. Jag frångår därför min "nya" princip att inte redo...
Ericsson B fick sig en redig kalldusch efter dagens Q2 rapport, vi har gjort en teknisk analys på aktien efter dagens rapportfall.
Realfiction tillverkar produkter inom kategorin Mixed Reality i form av hologram som hjälper till att bygga ett stort intresse kring kundernas produkter. Främsta användningsområdet är som Point of Sal...
Taurus Energy har alltid varit kända för att vara mycket sparsamma med information till sina aktieägare, något som nu eskalerat i takt med att bolaget närmar sig sitt första kommersiella avtal och där...
Imorgon noteras Realfiction. Gjorde en liten kort intervju med VD Clas Dyrholm för att se hur det ligger till inför noteringen.