Skojande i Betsson?
Undrar om någon skojar i Betssons orderbok? Efter ett tags handel varje dag så kommer det en stor säljklump som skrämmer ner kursen. Många kvickar sig att sälja under klumpen och där kanske samme pers...
Undrar om någon skojar i Betssons orderbok? Efter ett tags handel varje dag så kommer det en stor säljklump som skrämmer ner kursen. Många kvickar sig att sälja under klumpen och där kanske samme pers...
Köpsignalen igår visade sig mycket riktigt vara pålitlig och NeoNet har idag tangerat ny ATH på 38.30. Nästa steg blir att forcera 40 kr vilket kanske kommer dröja en vecka beroende på börsläget. Det...
Saxat från: oggy82 på BS: Björn Borgs VD Nils Vinberg var i afton i Sveriges framsida och hade en företagspresentation för Aktiespararna. Kom väl inte med så mycket nytt utan fokuserade mest på deras...
Ja då har jag kommit hem från arbetet efter att ha haft ett möte framåt sena kvällen. Jag tycker det är roligt att skriva analyser och få dem både bekräftade negativt som positivt. Ett företag som jag...
Bemanningsföretaget Uniflex växer så det knakar med hjälp av den starka arbetsmarknaden. Uppstartskostnader för tio nya kontor har dock sänkt rörelsemarginalen under det första halvåret, men nu tar ma...
Acap Invest är ett riskkapitalbolag. De satsar på att köpa företag med en ljus framtid och potential att växa. Företaget har en erfaren och kunnig ledning med en god entreprenörsanda. Det finns en sto...
USD/SEK ligger nu dansar runt 6.50 och har tagit riktigt mycket stryk senaste veckorna. Dock finns det inga som helst tecken på att botten är nådd och mycket talar för att vi ska ner mot 6 kr jämt ino...
Mitt första inlägg här på Redeye, har jag den äran att tala lite kort om något som är enligt min mening väldigt intressant på marknaden och att även se förståelsen hur företag agerar i vissa situation...
Mina rådgivare som jag använder mig av tror på börsen på sikt. Problemet är att osäkerheten runt om kring den amerikanska bostadsmarknaden fortfarande är mycket stor. I kväll har det kommit negativta...
Dom 3 stora inom byggbranschen, Skanska, NCC och Peab i Sverige har det senaste året närmast stått still på börsen och den senaste månaden har nedgången varit ca 15% för samtliga. Att det är befogad...