Amagerbanken
Tjena! Nu har jag lagt ut min analys här på Björn Borg. Kul att både jag och Sigge Porfjölj fick med våra. En dubbelmatch! Undra om Amagerbanken har läst klart våra analyser eftersom jag ser att de ä...
Tjena! Nu har jag lagt ut min analys här på Björn Borg. Kul att både jag och Sigge Porfjölj fick med våra. En dubbelmatch! Undra om Amagerbanken har läst klart våra analyser eftersom jag ser att de ä...
En fågel viskade i mitt öra (läs jag fick ett mail) att en storbank rekommenderar nu sina kunder att blanka skogsaktier p.g.a. dollarförsvagningen. Kul att få mina åsikter bekräftade om skogsindustrin...
Kul blogg från Sigge! Det är roligt att läsa Sigges berättelse om sin tid i Båstad när tennislegenden Björn Borg gjort ett genombrott i tennisvärlden. Härligt för oss som följde Borgs enorma framfart...
Min analys av Borg har nu publicerats här på Redeye. Hoppas att det är lite trevlig läsning. Borg ligger mig väldigt varmt om hjärtat för bolaget har helt enkelt förändrat mitt liv. Jag hoppas att in...
Jag begärde inget svar från dig ändå går du in och svarar min blogg angående dina säljrekommendationer på aktierna jag är positiva till. Jag har inte lämnat en säljrekommendation för Betsson, utan ja...
O-F det var inget chattande utan mer ett svar på dina köprekar. Urban har själv besvarat inlägg på bloggen... För det första olika åsikter är det som gör en marknad och du har självklart rätt att ha...
Ska avsluta mina A-Com kommentarer för nu och bara snabbt reflektera över torsdagens rapport. Enligt mina beräkningar såg det bra ut. Lite positivt överraskad av den höga rörelsemarginalen om 11 proc...
Godmorgon! Skriver med en anledning av kommentarer här på Redeye har blivit mer som chatt. Det skall vara aktieblogg, och inte chatt. Hänvisar er till Urban Ekelunds tidigare aktieblogg. Jag blev fö...
Ja glömde säga om helgen....min broder fyllde år och det var kalas. Jag frågade honom i veckan vad han önskade sig och han sa enkom BB-kalsonger. Jag blev så klart glad och gick dagen efter till en ko...
Tyvärr O-F så kan jag inte hålla med dig och har sälj på alla tre som du rekommenderar. Men det är ju olika åsikter som gör en marknad. Stora-Enso där ökar visserligen träden i värde men så fort det...