Community posts

Sigge-Björn Borg

XA
xavi

0 comments

Hej Sigge Portfölj! Roligt att du tycker det ska bli spännande att läsa vad jag har knåpat ihop. Jag är dock en rookie på detta med analyser men känner att jag får mer och mer hum om det hela tiden....

Xavi - Borg

D4
d4d4fc7029b5

0 comments

Hmm Xavi det var intressant. Jag skickade idag också in en analys av Borg till Redeye....! Såg att det nyligen var två analyser på förhoppningsbolaget Epicept publicerade så då borde man väl publicera...

Kommande vecka

XA
xavi

0 comments

Ja och så var helgen över. I helgen har jag tagit igen mig efter förra veckans arbete. I helgen har jag knåpat lite på en analys av Björn Borg. Har dock skrivit det mesta tidigare i veckan på väg till...

Börsutvecklingen i höst

OF
Oskar Fredrik Renvall

0 comments

Efter en lång och skön promenad till Rosendals trädgårdar med min son Oskar Eugen och vår lille Jolly Bob. Oskar Eugen hittade flera kastanjer och busade med mig. Aj, det gör ont i benen! Tror att ni...

Trevlig veckosummering...

D4
d4d4fc7029b5

0 comments

Tack vare att Ben tog till släggan så repade sig börsen bra i veckan. Dessutom kom några amerikanska investmentbanker med hyggliga rapporter vilket hjälpt till att lätta på osäkerhetsdimman. Osäkerhet...

Ny på denna sida

XA
xavi

0 comments

Hej! Jag har tagit en paus från skrivandet på BS och har sagt att jag kommer tillbaka dit när Björn Borg står i 150 kr. Jag tror dock inte att det tar lång tid innan vi är där. Björn Borg är mitt skö...

Situationen har förbättras???

D6
d6882fa2f6ee

0 comments

Just nu råder status que! Det är som vanligt, nämligen. Ingen vet hur börsen ska utveckla sig i framtiden. Möjligen går det att säga något om dess utveckling på kort sikt(en dag), men i det långa pers...