Crown energy resan uppåt börjar 1 jan 2017
Crown energy har lyckats gjort affärer och förvärv det senaste året i en oljebransch som vart negativ senaste tiden. Vändningen för bolagets kräftgång är nog här.
Crown energy har lyckats gjort affärer och förvärv det senaste året i en oljebransch som vart negativ senaste tiden. Vändningen för bolagets kräftgång är nog här.
Alelion tillverkar och säljer smarta litium-jon baserade energilagringssystem till truckmarknaden. Idag används bly syra batterier som standard men litium tekniken håller på att få sitt stora genombro...
Taurus Energy gick ut med en kortfattad uppdatering sent under fredagen som egentligen bara stärker mina tidigare teorier...
Resolute Energy producerar i de hetaste fälten i Nordamerika just nu - Permian Basin, West Texas. Explosiv tillväxt i en förbättrande oljemarknad
IKEA bekräftar. Endast Alelions Batterisystem kommer användas i deras truckar. Alelion utvecklar Litium-jon (Li-Ion) batteriteknik för främst truckar och är preffered supplier av Li-Ion sytemlösninge...
Vad som en gång var en ogenomtränglig barriär för västerländska speltillverkare, har på senare tid istället öppnats upp till oändliga möjligheter. Mycket av detta ligger i att västerländska bolag har...
Eyeonid är ett relativt nynoterat bolag på svenska börsen som verkar ha missats av många. Få verkar ha insett vilken extrem potential som finns i bolaget. Eyeonid erbjuder företag en out-of-the-box lö...
Jag har hört ett rykte av en väldigt trovärdigt och seriös person. Ryktet säger att Imints asiatiska kund är Huawei. Och att Imint har sin lösning med i uppdateringen av Huawei Mate 9. Ryktet säger oc...
Yellen har meddelat om en höjning i FED's ränta. Sverige avvaktar men kan komma att höja räntan relativt snart och fortgå i stegvisa räntehöjningar. Konjunktur-oberoende aktier såsom läkemedelsföretag...
Jag tänkte lägga fram ett försäljningsunderlagg som komplement till ett rimligt börsvärde åt Finepart.