Bimobject - 90% enhörning
Min bedömning är fortfarande att ett läge där Bimobject har lyckats växa sig 10 gånger så stort som dess närmaste konkurrent bör ge ett bolagsvärde på åtminstone 10 miljarder kr. Ändrats har dock sann...
Min bedömning är fortfarande att ett läge där Bimobject har lyckats växa sig 10 gånger så stort som dess närmaste konkurrent bör ge ett bolagsvärde på åtminstone 10 miljarder kr. Ändrats har dock sann...
Underskattad, bortglömd och hatad?
Vi väntar ju inom kort resultaten av en för Peptonic mycket viktig studie. Då bolaget är i slutet av en Fas IIb-Studie och resultaten förväntas presenteras under q1. Lyckas dessa studier så tror jag...
Den kände finansmannen Christer Gardell tror på fortsatt börsuppgång.
Finepart i korthet ”Finepart är ett innovativt och teknikorienterat företag som utvecklar och säljer maskiner för komponenttillverkning med hög precision. Bolagets teknologi baseras på vattenskärnin...
Ibland behöver man tur också..
Starten på 2017 för Imints del är svår att beskriva som något annat än succé. Man får tillslut annonsera att det är Huawei som är den asiatiska kunden efter att en person lyckats hitta Vidhance kod i...
Matchmaking mellan läkemedelstargets och substanser kan öka produktiviteten i läkemedelsindustrin enormt till allas nytta!
Varje cent räknas..
På förfrågan efter förevarande sammanställning har jag tittat lite på en utvärdering i förhållande dels till den analysen, men även utifrån den konkretisering som skett genom att teckningsgraden av TO...