5 aktier som kan överraska mot sommaren!
Videoanalys
Videoanalys
Efter dagens rapport som fortsätter vara i linje med företagets mailstones så är aktien undervärderad och ligger fortfarande under radarn.
Var varannan dag ser man numera hur förkastligt det är att investera pengar i spelbranschen. Flera twitterprofiler som i min värld vill hävda att dom är lite duktigare än oss andra. Jag förstår inte e...
I denna blogg pratar jag om ett i mina ögon starkt case - NC Lahega. Jag försöker också ge en nyanserad bild varför bolaget har både stor potential och en bra Risk/Reward.
Jag kommenterar i detta blogginlägg i förstahand den analys som FIM utgav om Cleantech Invest.
FrontOffice Nordic AB (FRNT MTF B) är ledande inom företagsrekonstruktioner och erbjuder tjänster inom bland annat ekonomi, juridik och finansiering. Bolaget använder sig av en egenutvecklad teknisk p...
Måste följa planen till varje pris..
Video
Känns bäst att ta VD:ns ord med en nypa salt men visst låter det spännande? I det senast utskicket med uppdatering kring bolagets rådande status så nämns en hel del spännande information och samarbete...
Videoanalys.