Sälj Bigg-aktien, Euris-aktien
Varning för bubblor som Aktietorget-noterade bolaget Bigg (och dess största aktieägare Euris).
Varning för bubblor som Aktietorget-noterade bolaget Bigg (och dess största aktieägare Euris).
En av världens största Banker inom finansiella tjänster sitter med Precise Biometri nu. En av Europas största biltillverkare har smygstartat med Precise. Sjukvården är på G, world wide, liksom the Fed...
Jag närvarade vid en lunchpresentation hos ABG i fredags. Flera positiva besked ger mig anledning att höja mina estimat.
Detta kan vara en tiotaggare snabbare än man kan tro.
Det är möjligt att vi under de närmaste månaderna har ett läge där omvärdering av Aktier kan ske.
Shelton kom med nyheter idag att man har fina flöden från båda brunnarna.
Ersättningen för vindkrafts-el lär på sikt ligga klart högre än idag, vilket innebär potential för Eolus Vind.
Över fyrtio bolag presenterades på Redeys och Aktiespararnas aktiedag på Sheraton i Stockholm i måndags.
JAYS har fallit med närmare 40 % sedan den senaste rapporten presenterades. Under tisdagen rusade aktien med 15 % efter att placera.nu upprepat sin köprekommendation inför den kommande rapporten den 2...
Vem vill köpa aktier i lastbilstillverkaren Scania för ett p/e-tal på 19?