Dignitana ska upp rejält!
Nu har allt fallit på plats för Dignitana och dotterbolaget Braincool. Bolagen är fullt finansierade och den som är aktieägare nu och ett tag framöver kommer att få Braincool aktier på köpet. Min tro...
Nu har allt fallit på plats för Dignitana och dotterbolaget Braincool. Bolagen är fullt finansierade och den som är aktieägare nu och ett tag framöver kommer att få Braincool aktier på köpet. Min tro...
Välskötta personalavdelnings-firman Wise Group har en svacka så kan det vara läge att köpa aktien nu?
Rekommendation KÖP. Låg värdering och stor potential I nytt preparat. Riktkurs 90 öre.
Inget ämne diskuteras mer än hushållens skuldbörda!
Huvudfokus på lunchen var att prata om bolagets nya strategi att bli en spelutvecklare med egna IP:n i en digital värld.
Bloggar om aktier, bland annat Opus Group.
Efter dagens PM och senaste veckans kursrusning kan jag inte hålla mig från att skriva några ord om Easyfill (fd Enjoy Group AB). Jag brukar skriva några rader efter varje rapport bolaget lämnar, men...
Detta är spännande, Morgan Stanley har skrivit en rapport hur de nya teknikerna kring vaccinering är det nya tillväxtområdet inom medicin teknologi. Det som är extra kul är att Morgan Stanley beskrive...
Abstract från MS-konferensen ECTRIMS har läckt ut. Det verkar som Karo har nått ett genombrott inom MS. Döm själva. Stämmer det har vi sannolikt ett större avtal i antågande.
Vd Olof Persson gör en del bra saker i Volvo, men aktieinvesterare räknar med en positiv utveckling framöver som det ännu inte märks mycket av i bolaget.