Drillcon - En jättemöjlighet?
Har länge haft Drillcon i portföljen utan mer än nedgång. Ett tag var aktien nere 30 % vilket jag tyckte va orimligt och gick in för att mer än dubbla mitt innehav. Aktien står fortfarande stilla och...
Har länge haft Drillcon i portföljen utan mer än nedgång. Ett tag var aktien nere 30 % vilket jag tyckte va orimligt och gick in för att mer än dubbla mitt innehav. Aktien står fortfarande stilla och...
Nyheterna från bolaget blir allt starkare. Shelton har nu snabbt dubblerat sin produktion till 1000 fat per dag och det är sannolikt bara början på en lång resa uppåt. Robert Karlsson meddelar idag at...
Kan oro kring USA:s statsfinanser och besvikelse över börsbolagens kommande q3-rapporter leda till en börsnedgång?
”Andra hälften av 2013 har förutsättning att bli en nyhetsmässigt spännande period” berättade Cristina Glad i delårsrapporten januari-juni.
Karo Bio står inför en spännande tid. I närtid finns flera möjliga kursdrivande triggers. Bolaget medverkar b.la. 2-5 oktober på kongressen ECTRIMS som uteslutande handlar om hur man behandlar MS. Det...
Impact Coatings är en bubblare som skulle kunna göra samma resa som Arcam, Precise och Fingerprint. Aktien bryter uppåt rejält ur en lång konsolidering just nu under omsättning. Någon vet något.
Framgångarna för Shelton börjar nu ta fart. Idag meddelas att man dels fördubblat produktionen i Ryssland sedan årsskiftet och att även den fjärde brunnen visar på en oljefyndighet som kan ge en helt...
När Arthur Engel sa upp sig som vd för Gant, blev Gant strax senare uppköpt. Kommer samma sak hända med Björn Borg nu när han sagt upp sig som vd där?
En av årets aktieraketer verkar inte ha slut på bränsle, snarare tvärtom.
Kopparberg Mineral misslyckades med att få garanter till 100% av årets nyemission trots kraftigt sänkt nyemissionskurs.