20 års väntan är över!
Nu har aktieägarna i SinterCast bett sitt sista Pater Noster. Starka pm radas upp. Efterfrågan på kompaktgrafitjärn (CGI) till fordons och -kraftindustrin, tilltar i styrka och det gör den på alla fro...
Nu har aktieägarna i SinterCast bett sitt sista Pater Noster. Starka pm radas upp. Efterfrågan på kompaktgrafitjärn (CGI) till fordons och -kraftindustrin, tilltar i styrka och det gör den på alla fro...
Vilken spelbolags-aktie är mest köpvärd; Betsson eller Unibet (om någon)?
Easyfill ska enligt ledningens utsago stå på randen till en gigantisk succé. Frågan är dock om det går att ta bolaget seriöst?
Oseriöst agerande i samband med att Seamless bett om kapitaltillskott från aktieinvesterare.
Hansa Medical måste ta fart nu. Min riktkurs är 20 kronor jämfört med dagens 7,50 SEK. Två betydande nyheter är på plats som marknaden ännu inte tagit till sig.
Har tjattat ganska mycket och länge om Bioinvent, Då jag tyckt att bolaget har lyckats att omorganisera och renodla sin kommunicerade strategi med fokus på den kommersiella inriktningen. Har även gett...
Jag frågar mig varför det idag går att köpa c-rad för under 20 kr/aktien. Detta är till synes obegripligt billigt. Här blir det inte svårt att göra en flerdubbling!
Två favoritbolag; Enea och IAR Systems. Är aktierna fortfarande köpvärda?
v.45
Sammantaget har jag under alla mina år som aktieplacerare aldrig sett ett bättre bolag med avseende på potential i relation till risk. Häng med i min analys och döm själva.