Star Vault: Hög spelkänsla och upplevelse i ny Spelfilm om Mortal
Mortal släpps väldigt snart på Steam. Efter fem års finslipning och storsatsning senaste året på kraftig uppdatering av spelet. Väntar en mycket intressant lansering på Steam.
Mortal släpps väldigt snart på Steam. Efter fem års finslipning och storsatsning senaste året på kraftig uppdatering av spelet. Väntar en mycket intressant lansering på Steam.
Kassaflöde och utdelning
Fortsatt köprekommendation för Handelsbankens pessimismfond Xact Bear.
Det är bokslutsdags i Midway. Troligtvis ett av börsens tråkigaste bolag någonsin. Jag har ägt Midwayaktien mycket, mycket länge och om denna aktie var tråkig på den tiden när den generösa utdelningen...
Jag har med stort intresse följt detta bolag under pågående emission och samtidigt observerat att aktiekursens fleråriga utförslöpa äntligen verkar ha avstannat och planat ut runt emissionsnivån.
Fortsättning på tidigare blogginlägg om Teliasonera.
Jag hade förmånen att bo och jobba i England ett drygt halvår och det var då jag fick upp ögonen för MultiQ. Fram tills dess var det bara ett bolagsnamn som jag förknippade med den långa raden av förh...
När kursrusningarna bland de mindre bolagen står som spön i backen blir det till att scanna av smålistorna varje dag. Aktietorgsnoterade Real Heart ser ut som en väldigt attraktiv eftersläntrare med s...
Skriven analys
Stora förväntningar finns på Kancera idag, förväntningar som nästan är omöjliga att leva upp till.