Dedicare Stor uppsida
Årlig tillväxt: ca 20% P/E 6 Direktavkastning 5.5 Soliditet 40
Årlig tillväxt: ca 20% P/E 6 Direktavkastning 5.5 Soliditet 40
Utbildande video
Allt du ville veta om Inission men var för blyg för att fråga.
Jag har länge varit aktieägare i Shelton och hängt med på resan genom all volatilitet under de senaste åren. Värdet på Shelton Petroleum ligger just nu på cirka 150 miljoner SEK, en enligt mig orimlig...
Jag har länge varit aktieägare i Shelton och hängt med på resan genom all volatilitet under de senaste åren. Värdet på Shelton Petroleum ligger just nu på cirka 150 miljoner SEK, en enligt mig orimlig...
Är aktien i aktiemäklarfirman Avanza köpvärd eller ej?
Det bubblar nu i Nexam! Den nya VD:n Anders Spetz visar stolt upp en över trehundraprocentig förbättring av Slow Crack Growth (SGS) data och hydrotest för polyetylenrör. Dessa med gigantisk potential...
Utbildande video
LIDDS mål är att utveckla lokala och mindre biverkningstyngda läkemedel mot olika typer av cancer. Målsättningen är att efter ytterligare fas II-studier attrahera läkemedelsbolag att licensiera teknol...
Advenica börjar bli mer omtalat. En betydande orderingång har varit startskottet för en liten uppvärdering strax över IPO. Något som aldrig nämnts är det patent och de helt unika cybersäkerhetslösning...