Aptahem: oj vilket PM!
Jag deklarerade senaste igår en köpvärd kvartett. Ett av bolagen var Aptahem som utvecklar en ny generations blodproppshämmande läkemedel. Idag släpptes ett väldigt fint PM som bäddar för en motiverad...
Jag deklarerade senaste igår en köpvärd kvartett. Ett av bolagen var Aptahem som utvecklar en ny generations blodproppshämmande läkemedel. Idag släpptes ett väldigt fint PM som bäddar för en motiverad...
I min investeringsstrategi söker jag efter inflektionspunkter, dvs en större förändring av fundamenta i ett case. I nedanstående text försöker jag förklara varför detta är så värdefullt, särskilt i ko...
Satt och slösurfade lite på Aktietorget och hittade denna lista gällande insynspersoner i IMINT.
120% ökning av rörelsevinsten senaste 12 månader och ytterligare en dubbling på horisonten.
Här väljer jag att titta lite närmare på IMINTs konkurrenter och hur dessa värderas.
Kvartetten omfattar inledningsvis en duett av läkemedelsbolag som utmärker sig markant mot resten av AT/First Norths forskningsbolag. Det tredje är ett clean-tech bolag med flertal revolutionerande ap...
Minesto är ett spännande bolag inom marin energi som kan bli ett storbolag i framtiden och då ta sig in i börsens finrum OMX 30.
Utbildningsvideo 37 min.
Har under någon vecka fördjupat mig än mer i Hamlet Pharma och bolagets sensationella upptäckt av det som ser ut att bli ett av de starkaste vapnen i kampen mot cancer: HAMLET => Ett protein som samma...
Nexam Chemical har under året visat att de största inom plastindustrin är i full gång med att skala upp produktionen av produkter innehållande Nexams patenterade Nexamite® samt Neximid® teknologi.