Oboya Horticulture
Oboya Horticulture är ett bolag inom odlingsindustrin vars aktie har varit i en negativ trend sen börsintroduktionen men nu kan vi ana ljuset i tunneln. Smarta växtväggar är en eventuell joker i leken...
Oboya Horticulture är ett bolag inom odlingsindustrin vars aktie har varit i en negativ trend sen börsintroduktionen men nu kan vi ana ljuset i tunneln. Smarta växtväggar är en eventuell joker i leken...
Väldigt många verkar ha starka åsikter om Fingerprint Cards men väldigt få har koll på företaget, trots att Fingerprint Cards snart ingår i OMXS30. Denna analys ska förmedla fakta och insikter så att...
Taurus Energys nyemission (över)tecknades till 157% vilket meddelades marknaden igår. http://www.aktietorget.se/NewsItem.aspx?ID_News=76363&Language=1 Detta tillsammans med den riktade emissio...
teknisk analys
Idag har jag gått in tungt i Thin Film Electronics. Varför? Därför att jag anser det just nu vara ett extremt bra köpläge i aktien bla pga valutaeffekten Sek/Nok. Som ni vet har den norska kronan fall...
Många verkar ha missat veckans skräll inom oljebranschen att Lundin genom Africa Energy köper 90% av Block 2B i Sydafrika delvis av Crown Energy.
Alzinova inför resultat med Big Pharma i kommande veckan. Nu vet jag ju inte helt säkert att ett PM kommer de närmsta dagarna, men enligt prospektet går det att utläsa följande: (Från sidan 30 i emi...
Unik plattformsteknologi för behandling av autoimmuna sjukdomar; - Enterprise Value är under 40MSEK (!)
I samband med introduktionen av QuickCool ville många (aktieägare och andra intresserade) veta mer om bolaget. Därav en intervju med vd John Wennborg.
God jul och gott nytt börsår till er allihopa.