Risken på marknaden
Risknivån har som bekant gått uppkraftig senaste månaden i och med "kreditoron". Ständigt kommer det in negativ markoinfo och även en del dålig företagsinfo. Framför allt från banksektorn... Såg rikt...
Risknivån har som bekant gått uppkraftig senaste månaden i och med "kreditoron". Ständigt kommer det in negativ markoinfo och även en del dålig företagsinfo. Framför allt från banksektorn... Såg rikt...
Huspriserna har fallit i USA en tid och det verka fortsätta. Nu har det spridits till England och man blir lite fundersam när man ser på TV hur bankkunder står i lång kö för att ta ut sina besparingar...
Betsson tar marknadsandelar och växer starkt men handlas trots det med stor rabatt gentemot Unibet och andra spelbolag.
Har försökt räkna fram olika case för NSP avseende 2008, med och utan sektorsänkning socialavgifter fr.o.m. 080101. Oavsett sektorsänkning anser jag att bolaget är undervärderat och felvärderat i dag...
"Counterminenätverket" har nu diverse privatspanare ute för att se vad som händer på Brännarevägen i Södertälje ;-) Igår kväll körde flera sådana förbi och rapporterade att en st Oracle II minröjning...
Tack för svaret och ser att vi är nog mer överens än vad som kanske kunde verka. Det kanske kunde vara så att Redeye själva dro igång en liten interntävling bland användarna istället för att lägga ins...
Vill gärna bemöta Mortens senaste blogg och tänkte att det passar bäst här. Ang Skvaller: Jag vill inte att redeye.se ska bli som andra chatforum för aktier. Var säker på det! Kanske var min uppmaning...
Håller tyvärr inte riktig med dig Urban beträffande både skvallerbiten och även aktiemiljonbiten. Beträffande aktiemiljonen tycker jag att insatsen 1000,- för att spela ett sytem på Lotto är rätt dyr...
Hallå! Tänkte vidareförmedla lite börsskvaller och jag uppmanar också andra bloggare att gärna dela med sig lite skvaller i sina blogginlägg. Skvaller ska alltid tas med en nypa salt men kan ibland oc...
Idag är det fredag - kommer ihåg förra veckan då börsen föll brant efter en amerikansk sysselsättningstatistik. Istället för en uppgång på ca ett hundra tusen sysselsatta, men det blev en minskning me...