IDOGEN - Nytt Centrum För Cellterapi i Lund
Jag tycker att Idogen börjar se riktigt intressant ut nu efter den senaste tidens goda nyheter, studieresultat osv. Detta nya centrum för Cellterapi i Lund kan lägga grunden till stora framgångar för...
Jag tycker att Idogen börjar se riktigt intressant ut nu efter den senaste tidens goda nyheter, studieresultat osv. Detta nya centrum för Cellterapi i Lund kan lägga grunden till stora framgångar för...
I fredags kom nyheten att de sydafrikanska myndigheterna har godkänt affären mellan Crown Energy och Lundin-bolaget Africa Energy. Uppsidan för Crown Energy är enorm utan risk.
Okej, Let's keep this straight! SaltX... Det här mina damer och herrar, som the guardian skriver: ”SaltX Technology likely to change the world” – the Guardian...
Missbruk är tyvärr en sida av oss människor som alltid finns och alltid kommer finnas och även då behovet av lösningar för behandla och hjälpa missbrukare. Kontigo Care AB är ett bolag som med sin för...
Denna order är ytterligare ett bevis på Impact Coatings teknikhöjd och plats på marknaden men den är sannolikt bara början i Kina.
Inledning Jag har handlat med aktier i över 20 år. Min strategi bygger på att hitta lågt värderade bolag som kommer att växa under de närmaste 3-5 åren, minst. Jag har ägt Fingerprintaktien sedan som...
En intressant och minst sagt lukrativ marknad håller på att öppna upp sig världen över. I Nordamerika så har man komimt långt. Just därför så tänkte jag att jag gör en sammanställning över ett par bol...
Taurus Energy på Aktietorget har haft en svag period de senaste månaderna och aktiekursen har gått ned med ca 50% sedan början på sommaren, en nedgång jag nu efter senaste rapporten ser högst obefogad...
Bolaget har verkligen levererat goda nyheter dom senaste 3-4 månaderna och jag har köpt på mig rejält med aktier. Här har vi en aktie som jag tror kan komma att röra på sig ordernligt framöver. Tror p...
Idag fick vi en glädjande nyhet att Taurus ansluter en branschledande organisationen i Minnesota, USA. Se detta pressmeddelande som släpptes i USA igår kväll: https://mnbiofuels.org/taurus-energy-join...