InDex Pharmaceuticals Holding - IPO som haglar insiderköp
Tråkigt med IPO som faller första dagarna, känns attraktivt nu dock. Insiderköpen haglar och det är mässa i helgen.
Tråkigt med IPO som faller första dagarna, känns attraktivt nu dock. Insiderköpen haglar och det är mässa i helgen.
Mangold - BV 147 mkr Endast 47 ägare på avanza! Litium - Ny nyhet - BV 64 mkr Uppgång på minst 50 % innan Mars 2017
Trevligt. Stockpicker ger köprekommendation baserat på i stort sätt samma fakta som jag bloggade om förra veckan på Di:s Börssnack.
Everysport Media: Ett framtida Catena Media växer fram, mångdubblare? ESMG är det snabbast växande bolaget i Sverige inom sportmedia, sportteknologi samt speltips. Man nådde redan innan de senaste s...
"Jag är egentligen ingen stor anhängare av bolagiserade idrottsföreningar, då de över tid oftast verkar vara dåliga affärer. Om man kan tajma investeringen rätt, så går det emellertid att tjäna penga...
Förvärvar 100% av aktierna i Highlight Media (HLM). 2015 hade HLM 121 miljoner kr i omsättning och 69 miljoner kr EBITDA. För perioden januari - Maj så visar HLM en tillväxt på 10% högre omsättning oc...
Med en kombination av stigande omsättning av Glycosorb-AB0 och ett stundade godkännande från FDA samt ett flertal nya produkter under utveckling så finns potential för en rejäl uppvärdering av Glycore...
Varför ska du köpa MAHA Energy? Enligt VD Jonas Lindvall så är svaret enkelt: “Vill du köpa billigt och sälja dyrt så ska du investera i MAHA"
Talkpool har legat på min bevakningslista en längre tid nu och jag som många andra finner caset spännande. Till slut bestämde jag mig för att gräva lite kring detta mytomspunna område IoT och vad akti...
Bara i USA väntar 120 000 människor på att få en organtransplantation, och 22 personer dör varje dag därför att de inte kunnat få ett nytt organ. Många fler skulle kunna få nya organ, och många liv sk...