Medicpen - Framtiden är här
Aktier Fonder Analyser
Aktier Fonder Analyser
lite om det bortglömda bolaget Medicpen
Har du hört talats om Online Brands Nordic? Det hade inte jag heller tills väldigt nyligen. Jag köpte på mig en post direkt efter att ha läst om bolaget då jag ser två anledningar till att de ligger e...
Kursen visar en trend nedåt, tonen på forum och grupper på Facebook låter annorlunda än vad den gjort tidigare under året.. vad är det egentligen som har förändrats för Imint senaste tiden? Har det ko...
Sammanfattning - Analys av aktien kort sikt – bra att köpa nu! Aktiekurs Cleantech Invest 2016, 1a aug: 10,60 kr. 2016, 31 augusti aktiekurs: 15,50 kr. ATH - dvs aktien klättrade 46 % på en månad. Nat...
Studien som utförs på cancersjuka hundar i USA och Australien fortsätter att uppvisa mycket positiva resultat. I fredags rapporterades det att positiva resultat kan ses i över 2/3 av behandlade hundar...
Idogen har ju den senaste tiden släppt flera positiva resultat men förmodligen pressats av den pågående företrädesemissionen. Jag misstänker att aktien kan komma att uppvärderas när den nu avslutas de...
Varje år dör många människor efter att ha fått blod av fel blodgrupp, trots att vården lägger stora resurser på att undvika sådana misstag. Universella blodprodukter är under utveckling och kan ges ti...
En intressant upptäckt på Twitter igår. Googlar man Taurus produkt Xyloferm på Twitter så får man fram denna fråga som en person vid namn Jeff Roskam ställde till Taurus samarbetspartner Lallemand i s...
Kursen går rakt ner i källaren, vilket gör det svårt för ledningen att genomför nya affärer.