Portfölj- och förmögenhetsuppdatering 2016
Dags för den årliga uppdateringen av läget i portföljen och förmögenhetsdispositionen.
Dags för den årliga uppdateringen av läget i portföljen och förmögenhetsdispositionen.
Shortcut Media är en mediekoncern som haft en kraftig lönsam tillväxt där omsättningen ökat från 1 MSEK 2011 till 34 MSEK 2015. Den kraftiga tillväxten har dels skett organiskt och dels genom förvärv,...
Insplorion är ett bolag som flyger under radarn för tillfället. Jag samlar några tankar kring den senaste rapporten där kan jag utläsa att de arbetar strukturerat mot en snabb kommersialisering av en...
Ett hårt och målinriktat arbete av en kunnig och erfaren ledning och medarbetare, börjar nu visa fina resultat. Framtiden ser spännande ut och köpet av Norska Pronto TV lyfter nu fram bolaget till spe...
Jag anser att bolaget förtjänar en högre värdering iom den senaste tidens nyheter . Bolaget har verkligen levererat men den nyligen avslutade emissionen (i kombination med ett tråkigt börshumör den se...
Många har den senaste tiden gjort vinsthämtningar i Dedicare efter att bolaget presenterat ett rekordkvartal. Nu står välfärdsutredningen på glänt och vinsttak föreslås.
Videoanalys
SaltX är bolaget som omvandlar saltkristaller till energi, glöm olja och klimathotet - Detta är framtiden!
Räkna med ökat intresse och större kursrörelser i Taurus i samband med utfallet i en mycket viktig studie som kommer presenteras i närtid...
Detta påstående gör jag på redan kända omständigheter