AIK Fotboll - Aktien Känns Glödhet!
Aik Fotboll står inför spännande tider, just nu ligger stor fokus på den försäljning av supertalangen Alexander Isak som förväntas ske. Rykten om rekordbud duggar tätt och just nu är den högsta siffr...
Aik Fotboll står inför spännande tider, just nu ligger stor fokus på den försäljning av supertalangen Alexander Isak som förväntas ske. Rykten om rekordbud duggar tätt och just nu är den högsta siffr...
Ett uttalande under VD presentationen på måndagens stämma kan innebära ett snabbare genombrott än vad vi tidigare trott...
Idag hittade jag av enhändelse caset Hoylu, vilket kan ha en potential att bli sveriges motsvarighet till Magic Leap. I denna blogg kommer jag att dela med mig av vad jag anser vara årtiondets solklar...
För aktie intresserade.
FrontOffice Nordic AB (FRNT MTF B) är ledande inom företagsrekonstruktioner och erbjuder tjänster inom bland annat ekonomi, juridik och finansiering. Bolaget använder sig av en egenutvecklad teknisk p...
Nu i fredags noterades Gapwaves på First North efter att erbjudandet övertecknats med 428 procent. Teckningskursen var 5,95 kr och efter första dagens handel verkar aktien ligga i nivåer kring 7,60-8,...
Jag har varit och är positivt inställd till Fingerprint Cards (FPC), nu var det ett bra tag sedan jag sist skrev om FPC sist. Ett år har gått sedan vi fick rapporten som på något sätt etablerade FPC s...
Som aktieägare i Maha Energy vill jag med detta inlägg upplysa er om potentialen i bolaget, och hur undervärderat jag anser det vara. Uträkningarna finnes i den DCF-analys som länkas nedan. Denna anal...
Just nu pågår ett projekt som ämnar att integrera Insplorions batterisensor i kommersiella battericeller. Metoden, principen och tekniken bevisades fungera tidigare i år och hjälper batteritillverkare...
Från en förlust på hela 18 milj, till att nu ligga 7,6 milj, plus före avskrivningar och en omsättning på hela 294 miljoner hittills i år kan jämföras med föregående helår som landade på 338 milj.