Kontigo Care - Garanterna har sålt klart!
Jag ser stora möjligheter i Kontigo Care och läget blir knappast bättre om man vill investera i bolaget.
Jag ser stora möjligheter i Kontigo Care och läget blir knappast bättre om man vill investera i bolaget.
Att få uppleva en investering som leder till en börsnotering, och vidare framgång som högre börskurs, split, kvalificering för flytt till de stora börslistorna kallar jag för rätt investering. Detta ä...
Banbrytande teknik, 33 patent som skyddar mot konkurrens och en otrolig F&U. Här finns potential som får Fingerprint att blekna med bra avkastning både på kort och lång sikt. Det finns också några...
Ripass går under radaren bland andra IPO. Dags att plocka upp dom till ytan. Ett soklart köp? IPO tecknades på 4:- och dessutom övertecknad, snacka om att alla missat läget.
FrontOffice Nordic AB (FRNT MTF B) är ledande inom företagsrekonstruktioner och erbjuder tjänster inom bland annat ekonomi, juridik och finansiering. Bolaget använder sig av en egenutvecklad teknisk p...
Gasporox är ett bolag som erbjuder kvalitetssystem till förpackningar som innehåller skyddande atmosfär. Bolaget har en enorm marknad framför sig - och med en patenterad lösning, kompetent VD, stark l...
Gapwaves teknologi Det nyligen noterade bolaget Gapwaves måste vara ett av de mest intressanta bolagen som listats på senare tid. Bolaget har en unik position med deras gapvågledar teknologi i form a...
På måndag kommer den efterlängtade Q3 rapporten från Auriant mining som kommer sätta detta bolag på kartan. Auriant mining är ett ryskt guldbolag med placering på Svenska börsen. Bolaget är ett av Rys...
Efter nyemission på nyemission står vi på botten. En botten som kommer förändra allt. Detta är enligt mig själv, en no brainer. Så sätt på er säkerhetsbältet så ska jag berätta varför!
Ja, Kanske låter som en saga eller en gammal sci-fi rulle men det är på riktigt.