Taurus Energy efter veckans godkännande - det är nu det händer!
Här kommer en uppdaterad analys efter veckans viktiga nyhet. Taurus har stigit ca 50% sedan min analys i höstas men aktien har fortfarande mycket mer att ge...
Här kommer en uppdaterad analys efter veckans viktiga nyhet. Taurus har stigit ca 50% sedan min analys i höstas men aktien har fortfarande mycket mer att ge...
I händelse att ni missat ett av listornas mest pressade bolag sedan årsskiftet rekommenderar jag att ni tar del av nedanstående information och läser in er på Cyxone (CYX).
BioInvent har den senaste tiden levererat på en rad punkter i flera av sina projekt och det närmar sig nu rapport för det 4:e kvartalet (15:e feb). Man har sedan den viktigaste händelsen där man teckn...
Aktiekunskap för nybörjare.
För er som missat detta så meddelade Taurus Energy idag strax före börsens stängning att man nu äntligen fått GRAS godkännande från expertpanelen avseende Xyloferm. Länk till dagens pressmeddelande: h...
Det framgår av den publika deltagarlistan att både Taurus VD samt försäljningschef kommer vara med på den stora etanolkonferensen NEC (National Ethanol Conference) i USA 20-22 feb. Länk till deltagarl...
Se gärna mitt tidigare inlägg om Multidocker: http://www.redeye.se/aktiebloggen/multidocker-cargo-handling/nynoterade-multidocker-cat-trump MCH = Multidocker Cargo Handling Marknadsläget på nycke...
Oncology Venture har fortsatt leverera fantastiska nyheter i början av 2017. Aktien fortsätter pressas av större aktör som vill ut, kursen har inte rört sig som den borde. Köpläge.
Med ett börsvärde motsvarande 74MSEK och ett mål att bli marknadsledande på en marknad beräknad till över 400 MUSD årligen i kombination med ett flertal stora avtal och patentansökningar i kikaren är...
Alzinova klär bruden under H1 2017 och satsar på Big Pharma samarbete Kommande nyhetsflöde från Alzinova Alzinova står inför en avgörande period under H1 2017 nu när man närmar sig klinisk fas för a...