Sälj 203 Web Group, Kinnevik
Aktien i internetbaserade matreceptfirman 203 Web Group verkar vara en bubbla. Paralleller till investmentbolaget Kinnevik.
Aktien i internetbaserade matreceptfirman 203 Web Group verkar vara en bubbla. Paralleller till investmentbolaget Kinnevik.
Hösten 2012 skrev jag en analys som publicerades här på Redeye. Jag byggde analysen kring Payday 2 och spekulerade försiktigt i att aktien skulle vara värd 30 öre. Idag är den värd 66 öre, en uppgång...
Shelton Petroleums geologiska uppdatering påvisar en väsentlig ökning av bolagets reserver på Rustamovskoye-fältet. En grovkalkyl gjord utefter data från den lyckade borrningen av brunn 12 visar att r...
En av börsens allra hetaste aktier är Studsvik och insiderköp + köprekommendation eldar på uppgången där slutstationen, i etapp nr 1, är 70-75 kr.
Kan det bli något stort av börsnoterade hälsokostbolaget Scandinavian Clinical Nutrition (SCN)?
Idag kom så äntligen det som aktieägare i Easyfill har väntat på under en längre tid, nämligen en första större order på Rotoshelf enligt den affärsmodell där Easyfill är en leverantör av hyllor till...
Nexam Chemicals VD Per Palmqvist Morin verkar ha bättre självförtroende än Zlatan och Northug, tillsammans?
Till skillnad från Projekt Saturn-Pluto som var Sheltons advokatbyrå Kilapatrics namn på avtalet som skulle sammanfogat Shelton med Petrogrand så är Operation tråla småtorsk mitt förslag till namn av...
Är det samma visa som gäller ( Olympiska spelen i Ryssland)eller kommer man börja växa på riktigt? I Opcon ökar kinesiska Snowman ägandet från 10% till 17%
Josab har gjort klart Due Diligence med ICW och fått grönt ljus! Det betyder också att det kinesiska bolaget har godkänt de vattentester som gjorts.