Community posts

LördagsGroggen!

IN
inzaire

0 comments

Pricer finns i mer än 40 länder. Den enkla frågan att ställa sig är vad som händer när dessa 40 länder skall genomgå en automatiseringstrend likt den i frankrike. Än värre...Vad händer när det sker sa...

Midway och ACAP

PO
portnoy

0 comments

Dagens köptips får bli två små konglomerat som inte rört sig ur fläcken från bottennoteringarna. Midway och Acap! På ett års sikt tror jag båda dessa aktier kan gå riktigt bra.

Öppning kring nollan

RE
redaktionen

0 comments

USA-börserna tappde igår efter Stockholmsbörsens stängning men terminer stiger nu på morgonen. Detta tillsammans med svagt positiva rörelser i Asien talar för en öppning kring nollstrecket på Stockhol...

Bär det utför nu?

ST
stef

0 comments

Ibland händer det, nu t.ex Bloggar sällan och efter att 30 min skrivande försvann p.g.a backspace blev irritationen stor.... och bloggen liten Så en kortad version Det har varit bra fart på börsen i...

NeuroVive - fler indikationer möjliga

LO
loparn

0 comments

Med stort intresse har jag erfarit att cyklosporin-A har utöver bl a en allmän effekt på alla kroppens cellers mitokondrier (vilket t ex skapar möjlighet till neuroprotektion vid hjärntrauma) även sti...

Troligtvis något uppåt

RE
redaktionen

0 comments

Stockholmsbörsen ser ut att inleda dagen i svagt positivt territorium med stöd av ledande amerikanska terminer på plus och mindre uppgångar i Asien.