Karo Bio - Kurspotentialen minskar
Det är mycket skriverier om Karo Bio just nu. Kalle Magnusson har minst sagt gjort den senaste tiden intressant. Dock kände jag mig manad till att ta fram miniräknaren och räkna lite på vad Kalle Magn...
Det är mycket skriverier om Karo Bio just nu. Kalle Magnusson har minst sagt gjort den senaste tiden intressant. Dock kände jag mig manad till att ta fram miniräknaren och räkna lite på vad Kalle Magn...
Tilgin-aktien stiger med hela 42 procent efter att ha annonserat att de erhöll en strategisk order från Telekom Srbija. Ordern omfattar 2600 specialanpassade HG1300 Gateways för fibernät (högt snittpr...
Åtgärden ger Biophausia en starkare balansräkning och förbättrat kassaflöde med 85Mkr.
Betting Promotion – en ekte Benjamin Graham investering - og ganske riktig så er Graham forbildet til selveste Warren Buffet Aksjen oppfyller alle tre av Graham’s finansielle nøkkeltall: 1) Ear...
2010-10-12 Specialty Pharma-bolaget BioPhausia har sedan en tid tillbaka arbetat med en strategiöversyn i bolaget. Den rent operativa delen av översynen är idag avslutad. 1. I samband med att Biophau...
Som sann smålänning har jag insett värdet av att hålla kostnaderna nere. Det är många gånger lika effektivt att nå rikedom genom låga kostnader som genom höga intäkter. Detta har mitt favoritbolag, S...
Stockholmsbörsen väntas inleda onsdagens handel försiktigt. Visst stöd kommer från svagt stigande kurser i USA och ledande amerikanska terminer på plus.
Jag har vid flera tillfällen under året skrivit om bolaget DNO internationels förestående kurslyft, utan att något direkt anmärkningsvärt har skett . Jag har också hoppat på Topotarget tåget, men sitt...
Hej, Här är kvällens videogenomgångar. Vi går igenom dagens handel samt vad vi kan vänta oss inför morgondagen. Länkarna går till vår "kanal" på blipTV: OMXS30: http://blip.tv/file/4236469 EURUSD:...
Har möblerat om lite i portföljen senaste månaden. Ut har Nordic Mines åkt och i stället har jag köpt på mig Kopylovskoye med ett GAV på ca 22 SEK. Med facit i hand så sålde jag av Nordic Mines lite f...