Aktien kan lyfta taket på Stockholmsbörsen
Ja skratta på ni som inte begriper detta. Men i sinom tid kommer vi nå en värdering mångdubbelt högre än där vi är idag. Det finns stora värden i bolaget som tidigare ledning inte lyckats sätta ljus p...
Ja skratta på ni som inte begriper detta. Men i sinom tid kommer vi nå en värdering mångdubbelt högre än där vi är idag. Det finns stora värden i bolaget som tidigare ledning inte lyckats sätta ljus p...
Idag kom det PM om att: "Biolights totala försäljning steg med drygt 85 procent under perioden 1 januari till 11 mars, jämfört med samma period föregående år."
Pedagogisk video
Pedagogisk video
Sprint Bioscience två framskridande cancerhämmande molekyler Vps34 och MTH1 har väckt stort intresse bland de stora läkemedelsbolagen och ett samarbetsavtal ligger runt hörnet, långt gångna förhandlin...
Pedagogisk videoanalys
Aktien har nästan dubblerats sedan jag skrev mitt första blogginlägg om den för knappt två månader sedan. En fantastisk utveckling men det är bara starten på den riktiga uppvärderingen som jag tror ko...
Min egen analys av ett intressant bolag inom medicinteknik som laddar inför ett tillväxt- och lönsamhetslyft.
Är det en överreaktion som vi ser i Hennes & Mauritz? Aktien rasade igår när UBS sänker sin rekommendation till sälj och idag kan vi läsa att den totala försäljningen väntas ha ökat under februari...
Pedagogisk utbildning