Köp Arcoma
Arcoma är en ledande leverantör av högkvalitativa, tekniskt avancerade, digitala röntgensystem. Över 2 500 av Arcomas digitala röntgensystem finns idag installerade över hela världen. Bolaget har sitt...
Arcoma är en ledande leverantör av högkvalitativa, tekniskt avancerade, digitala röntgensystem. Över 2 500 av Arcomas digitala röntgensystem finns idag installerade över hela världen. Bolaget har sitt...
Taurus Energy kom under eftermiddagen ut med ett minst sagt kryptiskt Pressmeddelande: http://www.aktietorget.se/NewsItem.aspx?ID_News=77367&Language=1 "Detta på grund av praktiska skäl då or...
För åttonde året i rad gjorde finansbranschens bästa tennisess upp i årets upplaga av Redeye Invitational. Tisdag den 15:e mars gick den årliga tennisturneringen av stapeln på SALK-tennisstadion i Sto...
Den oberoende aktieföreningen aktiespararna -analysguiden- rekar KÖP i en helt färsk analys om Peptonic Medical.
Min sämsta investering någonsin är Smart Energy. I skrivande stund är jag ca 55% back på mitt köp efter att man avnoterades av AktieTorget. Företagets fundamentala bit är intressant, konceptet känns g...
För någon vecka sen lyftes Nordic Leisure fram som nästa ”raket”. Skribenten såg en uppsida på mellan 200-500 % efter att ha analyserat bolag gentemot tre andra bolag inom spelbranschen. Dock jämförde...
Långsiktig analys 6 intressanta råvaror.
14 miljoner patienter om året diagnosticeras med cancer runt om i värden och ca 1/3 av dessa bär på metastaser. RhoVacs läkemedelskandidat har en uttalad potential att kunna behandla samtliga metastas...
Undervärderade svenska cybertechföretag kan bli nästa strategiska uppköpsmarknad för den kinesiska staten. Det finns dock faror med ett sådant scenario enligt Clarence von Ahn, verksam vid ansedda Ell...
Lönsamheten i den gruva som är under uppstart i Kallak är anmärkningsvärd. Kallakpelletsen har ett prispåslag om 40 USD p g a att den är en så ren produkt. I Kallak kommer ett dagbrott, rationellt som...