Swing Watchlist 8/2 2017
4 långa att ha koll på "LEN", "KATE", "CLF", "CHS",
4 långa att ha koll på "LEN", "KATE", "CLF", "CHS",
Utbildningsvideo
Det finns mycket som pekar på att 2017 blir året då eyetracking-tekniken inom bilar får sitt stora genombrott. Smart Eyes teknik kommer att få en central roll i i självkörande bilar och bolaget kommer...
Aktiehint analyserar billiga och oupptäckta aktier som går under radarn. Med ett grymt track record; 90 % på sex månader, ser vi att PiezoMotors börsvärde potentiellt kan fördubblas på ett års sikt.
Mycket har hänt den senaste månaden och jag känner att det är dags för en uppdatering gällande Beowulf Mining. Denna analys kommer således vara en fortsättning på den föregående och saker som bakgrund...
Att hålla räfst och rättarting är ett svenskt gammalt uttryck för att ställa gamla oförrätter till rätta. Det är vad som nu pågår i rysk och svensk domstol. Shelton Petroleums tidigare styrelseledamöt...
Shortcut Media (SMG) är en mediekoncern inom filmproduktion, grafikproduktion och efterbearbetning, detta är exempelvis i reklam-, företags- och animerad film som syns både på TV, webben, samt sociala...
Jag vill även i mitt andra blogg inlägg ge beröm till Kontigo Care, KC. Rapporten i veckan visar nog bara lite försäljning men jag förväntar mycket i framtiden. KC har flera nya patent på gång som kom...
Här kommer en uppdaterad analys efter veckans viktiga nyhet. Taurus har stigit ca 50% sedan min analys i höstas men aktien har fortfarande mycket mer att ge...
I händelse att ni missat ett av listornas mest pressade bolag sedan årsskiftet rekommenderar jag att ni tar del av nedanstående information och läser in er på Cyxone (CYX).