Respiratorius: En trolig börsraket!
Respiratorius är möjligen en kommande bioteknik raket. Företaget är ett av de lägst värderade i bioteknik sektorn jämfört med substansen i bolaget. Om man ska köpa ett bolag där kursen stått still fle...
Respiratorius är möjligen en kommande bioteknik raket. Företaget är ett av de lägst värderade i bioteknik sektorn jämfört med substansen i bolaget. Om man ska köpa ett bolag där kursen stått still fle...
Allt tyder på ett riktigt bra köptillfälle i Medfield just nu efter en rekyl från 22 kronor. Riktkursen blir intervallet 26-27 kronor i början av februari.
Det händer mycket i New Equity nu. Idag att man via en riktad emission tagit in 5Mkr som har investerats i Qbank som ska introduceras på börsen i vår. NEVI har även fastslagit datum för det extra styr...
Jag är prenumerant på ett nyhetsbrev om onoterade aktier. De gör ofta analyser av bolag som gör nyemissioner. Idag kom en nyhet/analys som jag vill dela med mig av. Jag kommer tipsa här framöver om/nä...
CybAero har bevisat att man inte behöver ha vingar för att flyga!
Bolag efter bolag går in på de mindre listorna och rusar hysteriskt på några dagar. Alla är vinnare, men ingen kan väl på allvar tro att det inte kommer ett större bakslag? Bästa tricket är lista sig,...
Nu kommer mer siffror för siffernissarna och framtidsprojekt.
På sistone har några bolag med fokus på läkemedelsutveckling riktade mot behandling av cancer varit heta på börsen. Bioinvent ökade från ca 2,1 kronor i somras till 3,59 idag, Immunicum från 7,1 till...
ICW har tecknat ett samarbetsavtal med Shandongprovinsen om vattenförsörjning, avlopp och infrastruktur i 200 byar. DueDiligence-process pågår mellan Josab och ICW.
BioInvent identifierar och utvecklar innovativa antikroppsbaserade läkemedel för behandling av cancer. Uppvärderingen i sektorn har varit kraftig. Det bör vara BioInvents tur nu! BioInvent tar plats i...