Medfield, EQL, Prostalund, We - tekniskt
Följer här upp mina senaste tekniska case. Störst sannolikhet för uppgång nu har vi i Medfield och Prostalund.
Följer här upp mina senaste tekniska case. Störst sannolikhet för uppgång nu har vi i Medfield och Prostalund.
Vilken aktiemäklarfirma-aktie är mest köpvärd; Avanza eller Nordnet (om någon)?
Enligt branschexperter kommer det stora kommersiella genombrottet för cellulosabaserad etanol under 2014. Bara i USA byggs det för närvarande åtta st produktionsanläggningar för andra generationens et...
Det råder ett ordentligt fyndläge i en av börsens mest intressanta aktier -Sensodetect- vars produkt kan komma att få revolutionerande konsekvenser för diagnostiseringen av psykiska sjukdomar som ADHD...
Aktietorget-noterade medicinteknikbolaget Alphahelix verkar vara övervärderat i relation till bolagets ekonomiska utveckling och risknivå.
En trygg aktie med bra kurspotential
Anoto närmare uppköp
Kan vara en policyändring från bolagets sida, dvs att man är mer ute i media och via andra kanaler påtalar att aktien är kraftigt undervärderad. I Tanganyika fallet var det ca ett år innan budet kom s...
De positioner jag haft mest framgång med den senaste tiden är de som laddar för utbrott. Se mina bloggar om WNT och EQL som exempel. Jag tror det är dags för Prostalund nu. Den första målkursen blir 2...
En mycket hastig genomgång av bolagets information gör mig mycket tveksam till möjligheterna för kommersiell framgång. Skall erkänna att mina intryck kan vara förhastade, men ser just nu ingen anledni...