Community posts

Guldet - Nästa bubbla?

ST
stockup

0 comments

Efter att flertalet tidningar och nyhetssiter publicerat artiklar om guldet vill jag lufta mina åsikter kring denna glimmande villfarelse. ;) Hint hint Peter Schiff är en stor förespråkare för guldet...

USA - Ett fall för lyxfällan!

ST
stockup

0 comments

Jag har under en längre tid "snikat" runt på era bloggar här på redeye. Nu har jag kommit fram till ett läge där jag känner att det kan vara motiverat att själv föra lite liv i luckan och "ge" tillbak...

3L Slaktas = fyndläge

RJ
riskreward_junkie

0 comments

Marknaden verkligen slaktar 3L nu, ner ca 13 % i skrivande stund. Bolaget redovisar en förlust på -9,1 MSEK (--1,6 MSEK). Som tidigare meddelats gör man en reservering på 6,3 MSEK för försening i leve...

Proact

D3
d38abc877b91

0 comments

Finns det något bättre bolag som ligger så rätt i tiden än Proact. De har arbetat på under flera år med organisk tillväxt. Nu slår de över på att förvärva mindre bolag på nya marknader. Förvärvet som...

Öppning kring nollan

RE
redaktionen

0 comments

Stockholmsbörsen förväntas inleda dagen kring nollan. Press kommer från svaga asienbörser och gårdagens breda amerikanska nedgångar, medan stöd kommer från ledande europeiska och amerikanska terminer....