Community posts

Dignitana: ett självklart köp!

D9
d905efb32d9b

0 comments

Dignitana har gjort allting rätt och är med stormsteg på väg att bli en stor svensk exportframgång. Aktieägarna kommer att bli rikligt belönade. Potentialen på ett par års sikt är flera kursdubblingar...

Konstigt i media

F8
f8496ae7c7c0

0 comments

Det är två saker som diskuteras i svensk affärspress just nu 1) krisen på Irland 2) bostadsbubblan i Sverige Men det är saker som är konstiga: Nu står det i Aff'ärsvärlden att den ansedda...

Positiv inledning

RE
redaktionen

0 comments

Stockholmsbörsen förväntas inleda dagen i positivt territorium. Stöd kommer från de asiatiska börserna samt ledande amerikanska och europeiska terminer.

Epicept - De okända preparaten

PF
pfenix

0 comments

Igår publicerade jag en pipeline för bolaget EpiCept som kan tyckas vara främmande för en del. Med lite modifiering av webb adresserna på EpiCepts hemsida kan man komma åt information som inte är länk...

OPCON

FF
ffede44c54a5

0 comments

Opcon har haft stora problem med diverse olika händelser under senare tid. Bland annat har bolaget varit i en duell om Tricorona och haft lite trubbel med bolag i Australien. Oavsett är Opcon ett myc...

Råvaror / Valutor

68
684bb2f78127

0 comments

Hej på er gamla rävar! :-) Många tycker säkert att mina bloggar är lite skumma sådär..Säger han nånsin något vettigt..Jafan det gör jag ju!! Ibland... Jag skrev att silver och guld kommer raka i höj...

Intervju med Redeyes stockpicker

TO
Tomas Otterbeck

0 comments

Jag tänkte fullfölja min intervjuserie med att ställa några frågor till Redeyes främsta stockpicker. Jan Glevén har förvaltat de framgångsrika portföljerna Trends och Top Picks i drygt fem år. Varje å...