Biolin
Handelsstopp i Biolin idag. Många spekulationer direkt självklart. Skall Biolin köpa Karo? Storägare på gång in i Biolin? Storsälj på gång? Vem vet, inte du inte jag som Lisa sjunger, men på månda...
Handelsstopp i Biolin idag. Många spekulationer direkt självklart. Skall Biolin köpa Karo? Storägare på gång in i Biolin? Storsälj på gång? Vem vet, inte du inte jag som Lisa sjunger, men på månda...
Trends är en aktietidning som Redeye ger ut varje fredag, och jag kan varmt rekommendera den för dig som är intresserad av aktietips..Bra aktietips till ett facilt pris..Tidningen är lättläst, bra lay...
25 november, 2010 Metro siktar på storstäderna Stockholm, Göteborg och Malmö är vad som gäller. Ett antal mindre orter får klara sig utan Metro. Det kan låta drastiskt att avveckla distributionen t...
Återigen är VD-löner på tapeten och den nye vd:n för Electrolux får sammanlagt 74,5 Mkr i ersättning 2011. Vad skall man säga? Personligen tycker jag det är helt okej med fri lönesättning inom den pr...
Stockholmsbörsen väntas öppna i negativt territorium under fredagen. Press kommer från Asien samt från ledande amerikanska terminer och europeiska terminer på minus.
Läste med stort intresse Springmans reflektioner samt Peter Östlings initierade kommentarer tidigare i dag kring Karo Bio och vill gärna kommentera lite kort. När Merck offentliggjorde sina data för...
Pricer News finns nu ute för läsning på Pricers websida. http://www.pricer.com/upload/DOKUMENTBANK/pricernews/pn201011eng.pdf Pricer berättar om framgångarna med två fina avtal i Frankrike samt rekor...
Slösurfar lite på placera.nu´s forum och läser lite vad andra skriver om aktier/företag som är av intresse för mig. Därmed inte sagt att jag köper aktier i allt som intresserar mig, men jag försöker h...
Siffrorna i korthet Rapport (januari – september 2010) Omsättningen uppgick till 167,6 MSEK (162,0)• Rörelseresultatet före av- och nedskrivningar (EBITDA) uppgick till 22,4 MSEK (24,0), väntat 24,...
Fråga: _Jag ligger för närvarande -20% på mitt innehav i Meda. Vad anser ni om denna aktien, kommer den att gå upp eller ner, om man tittar på grafen så tycker jag mig se en trend nedåt. Nämnas bör...