Positiv trend etablerad i Neurovive Pharmaceuticals
Neurovive Pharmaceutical (NVP) är nu i en positiv trend. Aktien forcerade nyligen det starka motståndet vid 52-53 kronor. Där mötte aktien 50-dagars glidande medelvärde (SMA 50).
Neurovive Pharmaceutical (NVP) är nu i en positiv trend. Aktien forcerade nyligen det starka motståndet vid 52-53 kronor. Där mötte aktien 50-dagars glidande medelvärde (SMA 50).
Kopy Goldfields genomgång/analys. Riktkurs på 6-9 månaders sikt är 2,04 efter utspädning, om arbetet med Krasny-licensen går bra.
pedagogisk video
Northeastern universitetets initiala utvärdering har resulterat i en överväldigande mängd data som bekräftar HoloMonitor-teknikens betydelse och potential. Northeastern och Phase Holographic Imaging (...
Som jag skrev i mitt första inlägg i juni motiverar en av de tre delarna i caset det nuvarande bolagsvärdet. Slår man ihop dessa tre delar, utan att dra alltför stora växlar av framtida vinster, ansåg...
Immunicums CSO får Athenapriset för forskningen om cancervacciner "som står på gränsen till ett stort forskningsgenombrott". SVTs Rapport uppmärksammade Immunicums cancervaccin, länkat nedan. En stor...
Ecorub är ett relativt okänt litet cleantech bolag som vill bli stort. Med en nyförvärvad fabriksanläggning kommer snart volymproduktionen igång. Vid en jämförelse med Recyctec ser Ecorub billigt ut....
Pedagogisk video
Börsen har stigit kraftigt. Läge att hoppa på tåget nu i hopp om fortsatt börsuppgång?
Ni som tidigare följt mina blogginlägg vet att jag tidigare i år utlovade stora nyheter i oktober/november, något som vi tyvärr ej fått ta del av ännu. En viss eftersläpning föreligger men jag hävdar...