Easyfill årsstämma 2015
Igår var det årrstämma i Easyfill AB och eftersom jag var där passar jag på att skriva ner hur jag upplevde tillställningen. Jag skulle uppskatta att det var ett tiotal externa aktieägare på plats, p...
Igår var det årrstämma i Easyfill AB och eftersom jag var där passar jag på att skriva ner hur jag upplevde tillställningen. Jag skulle uppskatta att det var ett tiotal externa aktieägare på plats, p...
Det fallande oljepriset öppnar nya möjligheter i energibranschen. Uppköp och nya spännande samarbeten som gynnar små företag som har hittat olja och är öppna för samarbeten och till salu. Ett bra exem...
Efter min föregående blogginlägg kom följande bombnedslag från OptiFreeze
Dagens pressmeddelande gav tydlig signal på optimism och framfart av bolagets målsättningar.
Indikationer på att investmentbolaget Investor håller på att börsintroducera plåstertillverkaren Mölnlycke.
Under 20 år har det svenska bolaget Advenica varit pionjärer inom kommunikationssäkerhet, men det är först under 2015 som bolaget har bevisat sin internationella tyngd och unika särställning genom god...
Allas GULDGRUVA
Odlingssäsongen är här och avtalet med Orkla kommer att ge eko runt om i världen när Optifreeze revolutionerar matindustrin.Nertryckt aktiekurs ger ypperligt läge att ta plats.
STOCKHOLM (Direkt) Phase Holographic Imaging, noterat på Aktietorget, hade i april utestående order om cirka 2 miljoner kronor. En av dessa, avseende en Holomonitor M4-enhet med motorbord, har leverer...
Nu när vi fått det viktiga återförsäljaravtalet med Kanadensiska Lallemand BDS på plats känns det som ett utmärkt läge att börja prata potentiella intäkter. Tidigare har jag valt att inte göra det då...