Community posts

Portföljgenomgång

HE
henk

0 comments

Eftersom vi är mitt inne i rapportperioden tänkte jag presentera min portfölj och ge lite kommentarer och tankar om respektive företag. Min portfölj har idag följande fördelning: Uniflex 46,3% Swedo...

Björn Borg och Börsen

XA
xavi

0 comments

Ja då var denna arbetsvecka snart slut. En dag kvar. Jag har haft en mycket hektisk tid senaste två veckorna. Jag arbetade även hela lördagen, från 9-19. Men hoppas att det blir lugnare efter detta. V...

Ericsson. Noll koll

E9
e9729bbb702f

0 comments

Det har framförts att ledningen saknade koll över företagets utveckling. Själv tycker jag att analytikerna har haft ännu sämre koll. Den första vinstvarningen kom ju faktiskt redan i somras, när man v...

Bioteknik

RO
robbson

0 comments

Kolla in dom här jag tycker dom är spännande.!! Tripep AB Värderingen är fortsatt extremt låg samtidigt som nyhetsflödet bedöms kunna vara starkt under slutet av året. Tror att det finns betydligt me...

Hejsan

RO
robbson

0 comments

Ny här på denna sida men verkar väldigt spännande,jag har varit intresserad av börsen och aktier i ett par år nu.Och ju mer jag sätter mig in i det desto roligare blir det! Har inte så stor plånbok a...

Sädesfälten

D2
d29ea4a86d4b

0 comments

Har följt Dresdner Kleinworts analytiker P.Lindgren under åren och aldrig riktig fattat hur karln tänker. Nu vet jag. Efter lång och trogen tjänst inom Ericsson så måste han ha fått en drös optioner s...

Opcon - Q3 rapport i morgon

LA
lan

0 comments

I morgon är det dags för Opcons Q3 rapport. Många investerare har fram till idag säkert saknat nyheter om nya affärer för Opcons Powerbox. Jag är en av dom i så fall. Kursen har sannolikt främst håll...

Björn Borgs nya hemsida en hit!

JA
jara

0 comments

Har precis checkat den uppdaterade hemsidan och blev glatt överraskad. Den ser grym ut! Upplägget för sidan är ett fingerat Björn Borg kontor vilket jag personligen tog till mitt hjärta direkt. Förövr...