Community posts

-273 grader

D2
d29ea4a86d4b

0 comments

Den absoluta fryspunkten då atomerna står helt stilla. Ingenting rör sig och börserna har frusit fast för tid och evigt. Bankernas njugghet vad gäller utlåningen av pengar till privatpersoner och före...

Söndagsmingel.

84
847b946a87c0

0 comments

Frustrerande är att det tyvärr inte finns så mycket att mingla om. Men jag måste bara få dela med mig utav en fantastisk bok som jag fick i veckan. Rich dad, poor dad, vägen till ekonomisk framgång sk...

Vätgas bilar framtiden del 2

HA
harre34

0 comments

Hant inte ta upp problemen med och få tag på all el till vätgas bilar och elbilar. Vi har ju redan svårt vid kall väder lek och kyla i svergie att klara oss på den ström som vi produserar i svergie. T...

Vätgas bilar framtiden?

HA
harre34

0 comments

Föra året var jag på Island ett fantasigst land. Så för ett tag sen på svt att Island tänker bli första helt fungerade vätgassamhälle. Är det verkligen framtiden att vi ska åka här i svergie med bräns...

Countermine ett osäkert kort

AD
adacta

0 comments

Detta gick att läsa 2006 Countermine plc har levererat ett anbud som kan vara värt flera miljarder kronor till ett land i mellanöstern. http://www.countermine.se/ez4/index.php/cmt/Nyheter Vilken st...

En om dagen - dag 1

FR
frefec

0 comments

Första dagen på min egen lilla undersökning började med förlust. Inhandlade 100 st HM till kursen 290,- på förmiddagen. Sålde till priset 287,- då detta sattes som stoploss. Första dagen förlust 50...