-273 grader
Den absoluta fryspunkten då atomerna står helt stilla. Ingenting rör sig och börserna har frusit fast för tid och evigt. Bankernas njugghet vad gäller utlåningen av pengar till privatpersoner och före...
Den absoluta fryspunkten då atomerna står helt stilla. Ingenting rör sig och börserna har frusit fast för tid och evigt. Bankernas njugghet vad gäller utlåningen av pengar till privatpersoner och före...
Sen augusti i år har JP Morgan köpt 2,1 % av aktierna i bolaget och har nu ca 8 % i bolaget. Bioinvent vet ej vem som ligger bakom dessa köp och det finns anledning att misstänka att Roche kan ligga b...
Frustrerande är att det tyvärr inte finns så mycket att mingla om. Men jag måste bara få dela med mig utav en fantastisk bok som jag fick i veckan. Rich dad, poor dad, vägen till ekonomisk framgång sk...
Hant inte ta upp problemen med och få tag på all el till vätgas bilar och elbilar. Vi har ju redan svårt vid kall väder lek och kyla i svergie att klara oss på den ström som vi produserar i svergie. T...
Föra året var jag på Island ett fantasigst land. Så för ett tag sen på svt att Island tänker bli första helt fungerade vätgassamhälle. Är det verkligen framtiden att vi ska åka här i svergie med bräns...
Detta gick att läsa 2006 Countermine plc har levererat ett anbud som kan vara värt flera miljarder kronor till ett land i mellanöstern. http://www.countermine.se/ez4/index.php/cmt/Nyheter Vilken st...
Hej! Vad är ett kvantitativt tradingsystem och hur fungerar det? Mvh Simon Svar: Ett kvantitativt tradingsystem är ett tradingsystem, eller en tradingmodell som skapas av flera olika tekniska indi...
Active Biotech – Konvertibelverktyget. Jag tror att huvudspåret är att Active tecknar ett stort partneravtal för hela Anyaraplattformen. Ett sådant partneravtal kommer bli mycket STORT och kan inbring...
Första dagen på min egen lilla undersökning började med förlust. Inhandlade 100 st HM till kursen 290,- på förmiddagen. Sålde till priset 287,- då detta sattes som stoploss. Första dagen förlust 50...
Sektorn ar tillplattad , alla investmentbolag agerar kort, det bolag med flest och storst triggers innan arsskiftet ar Bioinvent. Verkar som deal for BI204 Japan kan komma viken dag som helst, i borj...