Myfc, roadmap samt tankar om den.
I samband med Q1 rapporten som kom så släpptes ett pm angående avveckling av Jaq på grund av Jaq hybriden men vad händer med aktien?
I samband med Q1 rapporten som kom så släpptes ett pm angående avveckling av Jaq på grund av Jaq hybriden men vad händer med aktien?
En av förra årets stora raketer som flerdubblades i kurs efter ett händelserikt år, med ett pm-flöde i toppklass och en ledning som brinner för att patienter ska få sin rätta medicin.
Rymdrevolution - 200 satelliter årligen, något inget annat rymdbolag kunnat göra tidigare! Bear: 14kr. Base 16kr. Bull: 22kr.
Tråd efter tråd binder samman Samsung som kunden som Imint fått i uppdrag av att ta fram en videostabiliseringslösning åt sedan 2015. Denna text är enbart egna spekulationer och iakttagelser och ska s...
Caset Vd och styrelsen i Multidocker har i uttalanden uppgivit att man förväntar sig en orderingång 2017 på 250 miljoner, att man kommer att växa 30% per år de närmaste (5) åren och att man 2018 skal...
Jag tror mig ha hittat en riktigt trevlig investeringsmöjlighet iom teckningsoptionerna i Satellitlelektronikbolaget ÅAC Microtec. Vilkoren är följande : 4 st teckningsoptioner ( Optionernas namn ÅAC...
Affären med Firesteel är en skalbolagsaffär som missgynnar Nordic Mines AB aktieägare.
Det har snart gått ytterligare ett kvartal sedan min förra analys, då gjord precis efter det att Taurus fick sitt GRAS (Generally Recomened As Safe) godkännande på plats. Mycket har hänt sedan dess, i...
Försök till övertagande via skalbolag av Nordic Mines pågår. Motreaktion har startat.
I senaste numret av Nature Communications är Acousorts grundare och storägare med som upphovsman till en vetenskaplig publicering om Circulating Tumour Cells.