AcouSort - Del 2
Världsledande forskning som börjat bära frukt!
Världsledande forskning som börjat bära frukt!
ExpreS2ion är ett biotech-bolag som går in i en intressant period. Många kursdrivande triggers kan komma att presenteras under närmaste halvåret. Det finns mycket värde i bolagets teknologi samt i hal...
Josab förhandlar nu om ett MoU med tilltänkt samarbetspartner i Kina.
”Vad är AcouSort egentligen, det verkar ju väldigt intressant och det har ju lagts ner massor med pengar på forskning! Men jag förstår inte riktigt vad det är de tillverkar och hur det används…? Det...
Bublar Group, ett måste i varje högriskportfölj.
Saniona är ett forskningsbolag med flera kliniska program i sen fas. Bolaget har en låg burnrate och bedriver forskning internt och med partnerbolag. Viktiga studieresultat finns att vänta de närmsta...
Bolag med högaktuell produkt för växande marknad med flertalet tillväxtfaktorer.
Panion Animal Health meddelade sent på torsdageftermiddagen Positivt utfall i den nyligen avslutade säkerhetsstudien.
Kursen i Sensec har idag (180828, 1,90 SEK) stigit cirka 60% sedan jag gav en köprekommendation (180607). Kursen nådde en topp i slutet på juli på runt 2,85 SEK. Då låg stigningen på 150%. Därefter ha...
Det har blivit hög tid för en uppdatering med kommentarer av händelser i Bimobject sedan den senaste uppdateringen den 3 mars i år. Jag redogör även för hur jag ser på värderingen framöver. Inlägget h...