Fyrkamp: Storbanks-aktierna
Vilken aktie är mest köpvärd; Handelsbanken, Nordea, Swedbank eller SEB?
Vilken aktie är mest köpvärd; Handelsbanken, Nordea, Swedbank eller SEB?
Video analys för Redeye läsare. Som är långsiktiga Fundamentala investerare eller swingtraders.
Nu börjar det. Apple rockar loss. Nu är det allvar. Det finns 6 miljoner statsanställda i Usa. Under Juli-sep är det menat att det kommer hända mycket trevligt. Nedanstående är stort men handlar ändå...
Africa Oil är en välkänd aktie numera. Den har jag plockat in i mig portfölj igen.
Ryska skogsbolaget Rusforest har genomgått finansiell rekonstruktion, men det är svårt att se potential i aktien.
Framgången för Opus fortsäter. Pm idag på morgonen. 7-årigt kontrakt i Virginia inkluderar ny utrustning till samtliga 531 stationer samt implementera och sköta driften av ett nytt IT-System. Opus ege...
203 Web Group AB (publ) driver flera mat- och receptsajter och trafiken har ökat med 595% under Q1 2013. Världens största matsajt, Allrecipes.com omsatte 25 MUSD när det såldes förra året till multipl...
Transcom fortsätter att vara en av mina bästa turn-aroundideer. Om bolaget lyckas uppnå sina marginalmål kan aktien stiga uppemot 200% på 2 år.
I början av juni skrev jag lyrisk blogg om Norwegian flygbolag. Kortsiktigt blev det en ordentlig nedgång.
Har undersökt lite vad som hänt den senaste månaden förutom officiella PM och det var en hel del. Aktiviteten ökar markant. Jag blir mer och mer övertygad om att Parans Solar Ligthning är på väg mot g...