Betsson, cyklisk trendkanal, eller?
Betsson har dem senaste två åren har rört sig så gott som ”perfekt” sidledes och där med är ett intressant scenario. Vi har 3 synliga toppar som jag har valt att namn ge A, B, C och D är en spekulativ...
Betsson har dem senaste två åren har rört sig så gott som ”perfekt” sidledes och där med är ett intressant scenario. Vi har 3 synliga toppar som jag har valt att namn ge A, B, C och D är en spekulativ...
Idag var det många diskussioner samt frågetecken och handeln var många gånger väldigt turbulent. Men nu i kväll lyckades jag få information som gör det lite klarare.
Efter senaste pressmeddelandet från Railcare är en uppdatering av analysen nödvändig.
Webbhandel handlar i mångt och mycket om att göra det enkelt för de presumtiva kunderna. En lyckad webbhandlare är den som lyckas konvertera besökaren till en betalande kund. DIBS har en unik positio...
När nu Bank Norwegian har börjat med inlåning i Sverige så var ju intresset stort var de skulle lägga sig.
Bolaget Medicpen värderas högt på Aktietorget trots dålig ekonomisk utveckling hittills.
Nu går det väldigt fort och det är riktigt spännande. Heilongjiang Interchina Water Treatment Company Limited (Kinesiska statens högra hand) har enligt uppgifter som läckt ut via Kinesisk media köpt 4...
Produktionsrekord i oktober, 50% mer jmf 2012. Men det är ändå inget mot vad som komma skall. En ny gigantisk Cgi-anläggning i Kina skall bli klar 2013. December månad nu. Produktionskapaciteten är of...
Videoanalys
I torsdags gick startskottet för en lång och härlig uppvärdering av Dignitana.