ProstaLund – Unik position - Starkt köp!
ProstaLund är ett svenskt medicintekniskt bolag. Företaget är ledande inom utveckling av innovativa produkter och behandlingar inom urologi och har patenterat CoreTherm. CoreTherm är en individanpassa...
ProstaLund är ett svenskt medicintekniskt bolag. Företaget är ledande inom utveckling av innovativa produkter och behandlingar inom urologi och har patenterat CoreTherm. CoreTherm är en individanpassa...
Uppföljning av tidigare analys med anledning av Q1 rapporten.
70 miljarders marknad utan konkurrens Pledpharma PledPharma inriktar sig framförallt på att utveckla PledOx® för att förebygga allvarliga biverkningar av cellgifter och är nu i en pågående Fas llb s...
Kan en fotbollsklubb bli en god investering eller är det bara ett dyrbart fritidsnöje för oljeshejker och ryska oligarker?
Aktietorget gjorde så gott de kunde för att sänka aktien och skylla på den egna mänskliga faktorn. Från svensk "börsmedia" har det även varit ett par negativa påståenden utan att egentligen göra några...
Jag har i Peter Lynch-anda analyserat Mackmyra Svensk Whisky. Slutsummeringen är att det är troligare att jag blir fatägare än aktieägare, i alla fall just för tillfället.
Som sagt i mitt tidigare blogginlägg bör Medfield kunna nå 30-35 kr i år redan. Produkten är unik, löser ett världsproblem och andra användningsområden finns. Lägg därtill att dom har kanske Aktietorg...
VD:n : "För oss är detta nästan som en losec, vi kommer få skydd i 20 år och vi kan diktera vem som kommer få göra den och till vilka villkor..."
Länk till rapporten: http://www.aktietorget.se/NewsItem.aspx?ID_News=68045&Language=1 Kommande triggers/potentiella nyheter 1. Tester pågår med ett oljebolag avseende jästen Xyloferm T11...
Valutakrisen och feds tapering kan vara överhypad i media trots det manar rådande marknadssignaler till försiktighet.