Northland Resources -Uppdatering
Mycket spännande har hänt sen senast jag skrev, både fundamentalt och kursmässigt.
Mycket spännande har hänt sen senast jag skrev, både fundamentalt och kursmässigt.
Det är alltid stimulerande att läsa iTrader. I hans blogg i dag skriver han att HM är en aktie att behålla för att sedan ärvas av nästa generation.
Många fick nog som jag en chock när de loggade in och kollade portföljen imorse..
Stockholmsbörsen förväntas inleda dagen försiktigt. Viss press kommer från de amerikanska börserna som stängde ned igår, medan stöd hittas i de ledande amerikanska terminerna. De amerikanska börserna...
Några vackra höstdagar har gett stigande kurser.
Jag lyssnade igenom Fredrik presentation och han är väldigt tydlig att när de vet alla kostnader då först kan de syna korten med potentiella partners, han nämner även mipomersen i slutet och när man k...
Under månaden som gick har jag kanske varit lite väl aktiv. Min grundidé är ju att vara tålmodig och inte göra för många förändringar. Men jag har ändrat i portföljen genom att sälja Axfood, Svolder o...
Under månaden som gick har jag kanske varit lite väl aktiv. Min grundidé är ju att vara tålmodig och inte göra för många förändringar. Men jag har ändrat i portföljen genom att sälja Axfood, Svolder o...
Pricers VD Fredrik Berglund har den 29 september som juridisk person köpt 750.000 B-aktier i bolaget. Han äger därefter 1,5 miljoner B-aktier i Pricer. Det framgår av Finansinspektionens insynslista.
Risken att förälska sig i bolaget Morphic Tecnologies, är uppenbarligen stor. Mitt konkreta råd är att skilja på värmländska patriot-känslor och aktien. Det är tillåtet att vara stolt över vindparken...