Kalles farsa är en människa!
På måndagen kom bloggen som många hade väntat på och avslöjandet som många kanske hade fruktat. Kalles farsa avslöjade i bloggen ”Syndabocken” att han endast är människa.
På måndagen kom bloggen som många hade väntat på och avslöjandet som många kanske hade fruktat. Kalles farsa avslöjade i bloggen ”Syndabocken” att han endast är människa.
En indexfond bör följa indexet, men i verkligheten visar det sig var svårt. Förvaltarens skicklighet har viss betydelse.
JAg har varit med i många år vad gäller Starbreeze båda vad gäller framgånga och baklsag. Mina kommentarer till dagens beslut om nyemmisioner är följande: Jag är i grunden positivt insälld till emis...
I morse kom PA Resources med en produktionsrapport för Q3 som var tämligen ointressant med 10500 fat/dag, men glädjande nog hade Azurite-produktionen efter rapportperioden äntligen börjat lyfta tack v...
Det har varit motigt för bolaget en tid nu och kursen har tagit rejält med stryk, men nu kommer en del klart positiva signaler…
Den pågående konsolideringen i spelbranschen är en tydlig trigger för de svenska noterade spelbolagen. En namnkunnig VD-panel avslöjar vartåt det barkar.
Gift dig inte med en aktie, inte heller med en tvärsäker åsikt om vart börsen är på väg.
Stockholmsbörsen väntas inleda fredagens handel försiktigt. USA-börserna slutade i går nära nollan och amerikanska ledande terminer är svagt på plus. Efter en relativt händelsefattig dag stängde New...
Här är kvällen videogenomgång av OMXS30 samt vad vi kan vänta oss inför morgondagen.
Är Avanza Zero oslagbar, eller finns det en hållhake någonstans? Att fonden används i reklamsyfte är ingen hemlighet, och inte heller den obefintliga avgiften. Men är det alltid bäst att i alla lägen...