Community posts

Eric Tour i ropet

RE
redaktionen

0 comments

Redaktionen tänkte idag testa ett nytt grepp på aktiebloggen. Under dagen kommer några medarbetare på Redeye vart eftersom skriva mindre inlägg på saker som händer samt tankar som dyker upp gällande b...

Öppning i dur

RE
redaktionen

0 comments

Stockholmsbörsen förväntas inleda handelsdagen svagt uppåt. Stöd kommer från de asiatiska börserna tillsammans med ledande amerikanska och europeiska terminer. De amerikanska börserna avslutade vecka...

Neurovive - En riktig pärla

21
215b86f44acd

0 comments

Jag var i Varberg och lyssnade på Andreas Inghammar från Neurovive, ett bolag som besitter en enorm potential. Min rekommendation är att läsa på om detta bolag för det kan bli verkligt stort.

LIKVIDERA ÖRESUND!!

02
0220d1b50985

0 comments

http://www.e24.se/business/bank-och-finans/hemligt-stod-till-hq-bank_2354465.e24 Detta var spiken i kistan för öresundsgänget. Bolaget har inget pa börsen att göra. Det tar lang tid att bygga upp...

Hej då dollarn

ME
merchz

0 comments

Skrev ett långt inlägg som kraschade när jag skulle posta. Får väl skylla mig själv som körde Opera... Hur som helst. USA har en skuld på 18,3 triljarder USD. Per person ca 60 000 USD. Kina är den st...

Track Record Trading Scenarios September

FC
fc9a2f2f21ae

0 comments

September månad inleddes med en kraftig uppgång efter en svag utveckling i augusti. OMXS30-index vände i slutet av augusti vid stödet kring 980-punktersnivån där index även studsade i juli månad. Uppg...

Lumi på rätt väg mot +40:-

ST
stoppkloss

0 comments

Efter att Nordea och Swebank har gett köprekar på Lundin mining med riktkurs 40:- resp 43:- så har man ytterligare ett skäl att omvärdera dagens kurs nämligen dollarkursen som faller. Dollarn fortsätt...