Min portfölj - del 3(3)
Då var det dags för sista delen av min portföljgenomgång, håll tillgodo: Pricer erbjuder en plattform för elektroniska displayer och hyllkantsetiketter samt lösningar och tjänster för effektiv kommun...
Då var det dags för sista delen av min portföljgenomgång, håll tillgodo: Pricer erbjuder en plattform för elektroniska displayer och hyllkantsetiketter samt lösningar och tjänster för effektiv kommun...
SSAB A 93,65 kr Rapporten innebär att många sänker sina riktkurser för SSAB. Nedan följer en genomgång av vad de stora analytikerna tänker om stålbolaget. Goldman Sachs höjer rekommendationen för SS...
hej på er där ute. har en liten fundering angående pärlan. sist det var bolags rapport, så stod det på avanza och di`s källor att bolags rapporten var ett visst datum, men att det senare visade sig at...
Läste precis igenom Löparns blogg "NeuroVive - kalabaliken i korthet" där han skriver att "ny information" kommit fram som gör att han idag ser på NeuroVive med andra ögon. Tyvärr är det Löparn kallar...
Latour 102,30 kr Investment AB Latour är ett gammalt hederligt sk. blandat investmentbolag som dels består av ett flertal olika helägda bolag och dels en förhållandevis omfångsrik aktieportfölj Blan...
Peter Schiff, my man. Tittade på en av hans videobloggar tillgängliga på YouTube där han ondgör sig över att behöva betala ännu mer än de ca 50% han betalar i skatt. Jag tyckte det skulle vara roligt...
29 okt blev det kalabalik i NeuroVive, sannolikt utlöst av att jag överväger att helt gå ur aktien, främst pga att det framkommit att en konkurrent BHR Pharma, LLC har ett preparat mot hjärntrauma fra...
ABB 138,90 kr Jag undrar om inte marknaden för närvarande underskattar potentialen i ABB. Själv tycker jag att det luktar "köpläge". Kursen har hastigt gått tillbaka sedan rapporten, och aktien hand...
Nu är det mycket på jobbet och hemma. Hustrun har tagit tjänstledig för studier och de pengar vi nu får in är naturligtvis inte alls lika mycket som tidigare. Det känns riktigt tråkigt att inte kunna...
Redeye träffade Ericssons VD och CFO nu på fredagseftermiddagen. Större delen av den svenska analytikerkåren hade tagit sig de 10 km från Stureplan ut till huvudkontoret för att under gemytliga former...