Rapport kommentar Valuetree Q3
Aktien gick upp 8 procent på rapporten. Dock är aktien rejält nedtryckt efter besvikelsen under Q2 med rejäla avskrivningar. Valutree rapporterar följande i rapporten. Jämför med remium estimaten vil...
Aktien gick upp 8 procent på rapporten. Dock är aktien rejält nedtryckt efter besvikelsen under Q2 med rejäla avskrivningar. Valutree rapporterar följande i rapporten. Jämför med remium estimaten vil...
Till Finansinspektionen : Anmälan av ofullständigt nyemissionsprospekt i NeuroVive Jag ber härmed att till Finansinspektionen få anmäla ett nyemissionsprospekt i NeuroVive från april 2010 pga att där...
På torsdag/fredag anordnar Sensodetect ett symposium i Lund. http://www.sensodetect.se/uploads/2010/Symposium/Folder.pdf I samband med detta kan man utläsa att resultat från en schizofrenistudie kom...
Stockholmsbörsen förväntas inleda dagen i positivt territorium. Stöd kommer från starka börser i Asien samt ledande europeiska och amerikanska terminer.
Om man nu har pengar över efter livets nödtorft så kanske man vill investera dessa och se dem växa. Många drömmer om att pengahögen på så sätt ska bli så stor att man leva på den eller i alla fall få...
Fortum -risk låg ca 30 % ( +6%) Fortum börjar äntligen visa vinst i den Ryska verksamheten och lönsamheten har ökat med 17 % mot förra året. Årets vinst bör landa kring 1,75 Euro vilket på dagens niv...
Jag ska inte bli långrandig, men vore mkt intresserad av vad ni tror om Metros aktie? kommer den klättra uppåt något? den tog ett skutt vid rapporten upp mot 1,40 för att sen sjunka ner till så lågt s...
Nederst finns en kommentar från min fru - som är PhD i molekylär cellbiologi - till mailsvaret till enskild aktieägare som Brönnegård uppgivits ha skickat och som har återgivits på aktieforum och som...
CybAero 1,23 kr Utvecklar och säljer obemannade helikoptrar och kringutrustning. Bolaget är ett sk. förhoppningsföretag. Det har fin affärsidé men genererar ännu inte några pengar. Förlusten för 201...
På måndag presenterar Mekonomen sina siffror från det tredje kvartalet och i fokus är framförallt tillväxten i Danmark och Norge. Mekonomen har gått starkt hela året och levererat talande siffror de...